Pocket & Prassel: andra paketet

Idag kom det: andra paketet i Pocket & Prassel 2.0! Paketet innehöll följande:

Kan man bli annat än glad?!🙂 En massa godis, en påse te, ett fint skrivet kort, och inte minst en bok, nämligen Den du inte ser av Mari Jungstedt. Jag har inte läst något av henne så valet är ju helt perfekt! Och min hemliga bokvän, Mrs John Doe som hon kallar sej, har omtänksamt nog valt den första boken i serien så att jag får börja från början och läsa dem i rätt ordning. Tusen tack! Det ska bli spännande att se vad jag tycker om boken, men jag tror – efter att ha läst baksidan och enligt vad jag har hört om Mari Jungstedts böcker – att det är en bok helt i min smak. Och nu finns ju risken att jag måste införskaffa resten av Mari Jungstedts böcker också, för om jag gillar en författare/serie så bara måste jag äga alla böckerna av den författaren eller i serien🙂 .

Godiset får jag nog tyvärr lov att dela med min man eftersom han var närvarande när jag öppnade paketet och alltså såg vad det innehöll… ”Vilket av godiset är mitt?”, frågade han genast. Jag ska se vad han kan få smaka lite av… Kanske chokladen!

4 thoughts on “Pocket & Prassel: andra paketet

  1. Men åh vad trevligt det här såg ut🙂 Nu längtar jag jättemycket efter mitt eget!

    Och apropå Mari Jungstedt så har jag för mig att det är den här boken som är så himla spännande att jag knappt vågade läsa klart🙂

  2. Cia:
    Det är så himla kul att få Pocket & Prassel-paket! Man känner sej som ett barn på julafton!🙂

    Låter ju som en lovande bok! Jag ska läsa den snart.

Kommentera

