Men…

…vart tog det vackra vita vintervädret vägen?? Nu håller ju snön på att regna bort😦 .

Fast idag har jag haft en mysig dag. Jag har varit ledig från jobbet, och medan Storasyster och Mellansyster var i skolan, och Lillasyster sov middag, så kröp jag ner under täcket med en bok och låg och läste  och hörde hur vinden ven runt knutarna därute. Det var så himla skönt. Inte ofta jag kan unna mej en sån stund för mej själv mitt på dagen! Och om sanningen ska fram så slumrade jag faktiskt till en stund också…

Men när jag skulle promenera iväg och hämta Mellansyster på skolan var det inte fullt lika mysigt med blåsten och regnet…

4 thoughts on “Men…

Kommentera

