Dan före…

…dan före dan före dopparedan, och jag har läget helt och hållet under kontroll. Julmaten är inhandlad, julklapparna är köpta (dock oinslagna ännu), julgranen är hämtad (den ska vi klä imorgon) och huset är lagom städat (mer städat än så kommer det heller inte att bli 🙂 ). Imorgon ska jag åka in till stan men jag har ingenting som jag absolut måste köpa, utan jag ska mest strosa omkring och titta på alla stressade människor som är ute i sista minuten 😉 . Och om jag råkar hitta nån fler julklapp till barnen eller maken så är det ju okej, och hittar jag ingenting så är det också helt okej 🙂 . Och vet ni vad? Det ser ut att bli en vit jul! Allt känns faktiskt perfekt just nu!

2 thoughts on “Dan före…

  1. Visst är det skönt att ha läget under kontroll. Vi ska bara julstäda lite och handla lite mat idag. Känns jätteskönt!Tänk jag som trodde vi låg efter för att det för 1½ vecka sedan kändes som vi inte hade börjat med något och så är vi klara nu. Så underligt det kan bli. Andra år har man startat tidigare och jäktat in i det sista!

Kommentera

