Fotoböckerna har anlänt

Jag fick mina Digitalfotografi-böcker häromdagen. Av Arianrhod fick jag det här tipset: Introduktionserbjudande och det var ju billigt, men då skulle jag vara tvungen att vänta flera veckor på boken, och jag ville ha den så fort som möjligt… Japp, för när jag har bestämt mej för att jag vill ha något, då vill jag inte vänta! 🙂 Så jag beställde trots allt från Adlibris – båda böckerna – och de damp ner i brevlådan ett par dar senare! Jag har inte fördjupat mej i dem, utan bara bläddrat lite i dem än så länge, men det verkar som om det är bra böcker med många tips som jag kan ha nytta av! Jag är inte besviken!

digitalfotografi

2 thoughts on “Fotoböckerna har anlänt

Kommentera

