Pocket & Trix – andra paketet

Oj, vad snabb min hemliga bokvän var att skicka ut det andra paketet i Pocket & Trix! Och titta vad hon hade lyckats klämma ner i den gröna M-påsen:

dsc_0030

*Boken Inre säkerhet av Christa Bernuth samt bonusboken En man med litet ansikte av Helene Tursten. Christa Bernuth är en av de författare jag är nyfiken på men inte har läst nåt av, och likaså Helene Tursten. Boken av Helene Tursten råkade min hemliga bokvän hitta till ett billigt pris och eftersom hon kom ihåg att jag är nyfiken på Turstens böcker kunde hon inte låta bli att köpa den till mej. Snacka om omtänksam hemlig bokvän! Två böcker till mej!🙂

*Ett pocketbokfodral (heter det så?). Jättebra eftersom jag inte ägde nåt sånt sen tidigare!

*Choklad – säger man ju aldrig nej till, eller hur?😉 Mums!

*Ett bokmärke med en katt på – min hemliga bokvän har noterat att katt är mitt favoritdjur!

*En underbart väldoftande tablett som man lägger i badet och så blir det härligt skum – antar jag i alla fall, jag har aldrig provat faktiskt. Men det ska jag göra! Finns inget bättre än ett varmt, långt, avkopplande bad.

*Ett receptkort som hade blivit glömt när min hemliga bokvän hade skickat förra paketet (som ju bl.a innehöll några receptkort på några av hennes favoritrecept – jag har förresten testat pollykakan och den blev genast en ny favorit härhemma!).

TUSEN TACK min hemliga bokvän för ett alldeles perfekt paket!!! Jag blev jätteglad, och är hur nyfiken som helst på vem denna omtänksamma människa är. Paketet är stämplat i Västerås, men jag har ingen koll på vilken eller vilka bokbloggare som bor där… Kanske jag borde snoka runt ordenligt bland dem som är med i Pocket & Trix och kolla om någon eller några har uppgivit att de bor i Västerås?🙂

 

6 thoughts on “Pocket & Trix – andra paketet

  1. Nä, nä, nä. Inte snoka nu! Om du är snäll kanske jag lämnar ledtrådar i mitt nästa paket…*tihi* Roligt att du gillade ditt paket som kom idag, hag längtar efter mitt också!

Kommentera

