Pocket & Trix – tredje paketet

Idag damp det tredje och – sorgligt nog – sista paketet i Pocket & Trix ner i min brevlåda. Det här är vad jag hittade i den gröna påsen:

DSC_0011

* Boken Första stenen av Thomas Kanger. Jag är otroligt nyfiken på denna författare! Jag tänker läsa boken väldigt snart, den verkar bra och det ska bli spännande att se vad jag tycker om den.

* En godispåse innehållande ”sweet & sour fruity winegums”. Påsen är redan tom, kan jag meddela😀 .

* En förpackning doftljus – vanilj. Hur visste du att jag är en vaniljmänniska? Ibland är det nästan skrämmande hur rätt en okänd människa kan pricka…

* En låda med citatmagneter. Många tänkvärda citat att sätta på kylskåpsdörren! Vad sägs om: Den som vill leva om sitt liv har inte levat (Karen Blixen). Eller: Den sundaste gymnastiska övningen är att resa sig från middagsbordet i tid (Giorgio Pasetti)🙂 . Och lådan som citatmagneterna låg i är ju perfekt att använda som pennfack!

* Ett vykort från Västerås (fastnade inte på bild…), som är min hemliga bokväns bostadsort, även om hon tydligen inte kommer därifrån. Och nej, jag har inte listat ut vem du är!!! Jag har kollat runt bland de deltagare som är med i Pocket & Trix men jag hittar ingen som bor i Västerås…  Självklart är jag nyfiken, och du får gärna avslöja dej😀 .

Tusen tack för detta paket och för de tidigare paketen jag fått av dej! Det har varit ett sant nöje att ha dej som hemlig bokvän!

Kommentera

