Pocket & Trix: Avslöjandets tid!

Avslöjande och avslöjande – den som jag har skickat Pocket & Trix-paket till har lyckats lista ut vem jag är 🙂 . Jag har alltså skickat paket till Boktradition och jag är väldigt glad över att hon har uppskattat mina paket! När jag fick veta vem jag skulle skicka till och gick in på hennes blogg så kände jag mej först lite orolig för jag trodde att det skulle bli svårt att hitta böcker till henne. Hon och jag har ju helt olika smak vad gäller böcker! Men det gäller förstås att läsa och luska och leka lite detektiv, och jag fick stor hjälp av hennes lista på vilka böcker som hon redan har i sin bokhylla.

Det har varit mej ett sant nöje och en rolig utmaning att göra i ordning och skicka paket till dej! 🙂 Och jag måste säga att du har varit otroligt uppmärksam vad gäller ledtrådar som gjorde att du lyckades lista ut vem jag är! 🙂

2 thoughts on “Pocket & Trix: Avslöjandets tid!

  1. Vad roligt att de har varit kul att sätta ihop, jag har förstått att du måste ha varit noggrant genomgående i dina undersökningar av mina preferenser, vilka du lyckades väldigt bra med att få fram 🙂 Det glädjer mig att du oxå ser ut att ha fått riktigt trevliga paket av din bokvän!

    Ha en toppen sommar du med!!

Kommentera

