Borta för alltid av Harlan Coben

Borta för alltid av Harlan CobenWills storebror Ken försvann för elva år sedan efter att ha blivit anklagad för att ha mördat Wills ungdomskärlek. Will dyrkade sin storebror och vill inte tro något ont om honom. Ingen vet dock om Ken är död eller om han frivilligt håller sej borta.

Så av en slump får Will reda på att Ken fortfarande lever. I samma veva försvinner Wills flickvän Sheila, och Will får veta av FBI att hon misstänks för ett dubbelmord. Plötsligt vet Will varken ut eller in, och när han försöker ta reda på vad det är som pågår får han veta sanningen om både Sheila och Ken. Men någon försöker dölja sanningen och det verkar som om alla som står Will nära är i fara.

Jag har fått pippi på Harlan Coben 🙂 . Kan inte sluta läsa  hans böcker nu när jag har kommit underfund med vilken bra författare han är. Borta för alltid är spännande och oförutsägbar – riktigt bra! Nu tar jag dock en liten paus från Harlan Coben för att läsa lite annat, men jag återkommer till hans böcker!

2 thoughts on “Borta för alltid av Harlan Coben

  1. Du har inspirerat mig också! 😀 Ska ge mig i kast med min första Harlan Coben-bok, hittade den i tvättstugan. Inte så konstigt som det låter, vi hyresgäster har en bokklubb där. Fast jo, det kanske är en lite konstig plats för en sådan sak. 😉

Kommentera

