Sommarpåse Lyx

Jag kommer förmodligen att ångra mej, men jag har inte anmält mej till Sommarpåse Lyx. Det känns helt enkelt inte som att jag har tid med ett sånt byte nu. Om jag ska skicka iväg ett paket fyllt med glada överraskningar till min mottagare så vill jag lägga ner en del tid och ansträngning och efterforskningar på det hela så att jag kan vara säker på att den som får paketet blir nöjd. Och just nu har jag inte den tiden.

Men jag kommer som sagt att ångra mej, speciellt om några veckor när jag läser på bloggarna om vilka underbara paket de som har deltagit har fått…

Jag hoppas – jag vet – att det kommer att bli ett toppenkul byte! Men jag står ändå över denna gång…

2 thoughts on “Sommarpåse Lyx

Kommentera

