Krim-alfabetet: G

Bokstaven G i Krim-alfabetet!

En kriminalroman jag läst: Glasbruket av Arnaldur Indridason. Sen har jag slukat hans följande böcker!

En kriminalförfattare jag gillar: Jag måste helt enkelt säga Elizabeth George. Hon är en av mina absoluta favoriter! Jag vet att många inte uppskattar att hennes böcker har blivit tjockare och tjockare och har tröttnat på hennes böcker, men inte jag! Jag gillar fortfarande hennes böcker och hennes sätt att skriva.

En kriminalroman jag vill läsa: Gå på vatten av Christina Wahldén. Jag har inte läst något av denna författare men hon finns på min ”Att läsa”-lista.

2 thoughts on “Krim-alfabetet: G

Kommentera

