Krim-alfabetet: P

Bokstaven P i Krim-alfabetet!

Kriminalroman jag läst: Porträtt i sten av Julia Wallis Martin. Det var länge sen jag läste den här och jag måste erkänna att jag inte kommer ihåg så mycket av handlingen, men jag vill minnas att jag gillade boken.

Författare: Julie Parsons. Jag har inte läst så många böcker av henne, men de jag har läst har helt klart varit läsvärda.

Kriminalroman jag vill läsa: Pojke försvunnen av Anna Jansson. Den enda bok jag läst av Anna Jansson är Främmande fågel. När jag läser de övriga böckerna ska jag göra det från början och i rätt ordning.

One thought on “Krim-alfabetet: P

Kommentera

