Krim-alfabetet: W

Bokstaven W i Krim-alfabetet. Titlarna fick bli på engelska även om jag har läst/ska läsa dem på svenska.

Kriminalroman jag läst: Well-schooled in murder av Elizabeth George (Till minnet av Edward på svenska). Har läst den men saknar den i min bokhylla – den enda bok av Elizabeth George som jag inte har 😦 .

Författare: Minette Walters. Skriver böcker av hög klass, även om jag inte läst så många.

Kriminalroman jag vill läsa: Whispers of the Dead av Simon Beckett (Dödens viskningar på svenska). Den tredje boken om rättsantropolog David Hunter. Har höga förväntningar på denna bok även om jag läst ett par inte så positiva recensioner…

2 thoughts on “Krim-alfabetet: W

Kommentera

