Pocket & Prassel – paket nr 2

Det andra Pocket & Prassel-paketet dök upp för ett par dar sen:

DSC_0001

DSC_0004

Jag fick boken Freja – Sagan om Valhalla av Johanne Hildebrandt, en ask Toffifee, samt ett sött silverhalsband.

Ärligt talat har jag aldrig varit intresserad av att läsa böcker som utspelar sej i forntiden men jag kommer självklart att läsa den här boken. Det kan vara roligt att försöka sej på en bok som man inte skulle välja själv. Kanske det öppnas en ny spännande värld för mej!🙂 Visst finns det fler böcker om Valhalla?

Toffifee är gott och asken är slut🙂 .

Halsbandet kommer nog någon av mina döttrar att få, men först ska jag försöka hitta ett till liknande så de kan få varsitt🙂 . Det blir bra födelsedagspresenter!

Tack för ett fint paket, hemliga bokvän!

Paketet var förresten poststämplat i Kiruna, så det är ju en liten ledtråd om jag vill försöka lista ut vem min hemliga bokvän är🙂 .

6 thoughts on “Pocket & Prassel – paket nr 2

  1. Visst är det kul med paket. Jag väntarivirgt på mitt nästa paket också. Klart man läserböckerna man får av en bloggvän och det är bra att läsa sånt man annars inte läser tror jag.

  2. Äntligen kom jag ihåg att titta in hit.🙂

    När det gällde bokvalet så hade jag en lång diskussion med mig själv. Jag tänkte att den där boken kan passa in lite i chick-lit-genren (som jag har mycket liten erfarenhet av) och den passar ju definitivt in på fantasygenren som du var lite intresserad av. Förhoppningsvis har jag tänkt rätt och det kan vara något du gillar.

    Och attans poststämpel…🙂

  3. Hemliga bokvännen:
    Du har definintivt inte tänkt fel i alla fall!🙂 Det ska bli roligt att läsa en bok som jag själv kanske inte skulle ha valt – det är alltid intressant att öppna dörrar till lite nya världar!
    Hihi, jag har inte snokat runt bland deltagarna i Pocket & Prassel än för att se vem det kan vara som är från Kiruna, men jag ska minsann göra det när jag får tid😀 .

Kommentera

