Pocket & Prassel – tredje paketet

Igår fick jag mitt tredje – och tråkigt nog sista – paket i denna Pocket & Prassel-omgång:

Jag fick boken Dödens kemi av Simon Beckett, en påse te som doftar pepparkakor, en påse Lindt-choklad och ett julkort undertecknat ”Din hemliga bokvän Veronica”.

Jaha, jag hade gissat på att min hemliga bokvän var SaraOtto, men det stämde alltså inte eftersom hon visst heter Sara… Så jag snokade runt lite bland Pocket & Prassel-deltagarna och här hittade jag min hemliga bokvän! Veronica från Kiruna🙂 . Paketen har varit poststämplade i Kiruna så det måste helt enkelt vara rätt🙂 .

Tack så mycket för detta tredje paket! Boken har jag tyvärr redan, men det gör ingenting. Jag kan ge den vidare till någon annan. Jag tycker Simon Becketts böcker är grymt bra, så på det sättet hade du ju gjort ett bra val🙂 . Godiset är redan slut (det var ruggigt god choklad!!) – kanske det syns på bilden att påsen är tom…😀 . Teét luktar jättegott, helt perfekt så här i juletider.

Tack än en gång, både för detta paket och för de två tidigare!🙂

Själv har jag för övrigt skickat mina paket till Ellison.

5 thoughts on “Pocket & Prassel – tredje paketet

  1. Jag har läst mycket om Pocket och Prassel, men jag har hittills inte deltagit. Det kanske jag gör någon gång i framtiden, men vad jag förstår av En bok om dagen har det varit lite sura miner den här omgången. Tråkigt tycker jag.

    Det jag egentligen ville säga med den här kommentaren var att jag har läst vad du skrev som kommentar på Bokstunders inlägg om Tusen strålande solar. Vad jag har hört så är den i samma klass som Flyga drake var. Det har jag i och för sig svårt att tänka mig då jag tyckte att den var en sådan fullträff. Men det känns ändå bra att ha den i bokhyllan så att jag riktigt kan njuta av att den bara står där och väntar. Om jag hinner läsa den före dig så lovar jag att berätta för dig vad jag tyckte. Utan att avsluta för mycket naturligtvis🙂

  2. Tycker att Becketts böcker är riktigt bra, alla tre! Sura miner är tråkiga tycker jag också, men jag är gärna med i fler byten. Överraskningen är vardagslyx!

  3. Annika:
    Pocket & Prassel är jättekul, jag har varit med i flera omgångar. Men det är lite trist att nån var missnöjd den här gången, det ska ju vara en kul grej! Sen kan ju förväntningarna vara lite olika förstås… Jag har i alla fall varit nöjd och jag tycker för övrigt att det är lika roligt att ge som att få🙂 .

    Jag ser också fram emot att läsa Tusen strålande solar, hoppas bara att jag inte har för stora förväntningar på den… Få se när jag tar itu med den, det beror på när den rätta sortens humör för just den boken infinner sej🙂 . Ska hålla utkik hos dej ifall du hinner läsa den före mej🙂 .

    Lilla O:
    Ja, det är himla trist att vissa blev sura i denna omgång av Pocket & Prassel, eller en var det ju som var missnöjd vad jag vet. Helt utan orsak enligt min mening. För mej är det en kul grej och jag är också gärna med i fler byten.

Kommentera

