Försenad julklapp

Jag fick en försenad julklapp igår – gissa vad? Just det, en bok! 😀 Tänk, jag fick en bok i julklapp ändå! Och det av en person som jag inte ens hade väntat mej att få någon julklapp från. En person som jag har känt i bara några månader och som jag inte alla gånger har varit så glad över att välkomna in i vårt liv. Jag har sett honom lite som en inkräktare, och nu skäms jag. Han är en omtänksam människa, och inte alls så omogen och ouppmärksam som jag ibland har tagit honom för att vara. Han har lagt märke till att jag gillar att läsa, och är den enda som har gett mej en bok i julklapp.

Boken var Min far hade en dröm av Barack Obama. Inte en bok som jag själv skulle köpa, men en bok som jag absolut är intresserad av att läsa.

6 thoughts on “Försenad julklapp

  1. Åh, vad kul att du fick en bok ändå och att det var av den personen. Jag håller med om boken, jag är lite nyfiken på den men inte så pass att jag vill köpa den eller önska mig den öppet.

Kommentera

