Paket från cdon.com

Äldsta dottern (10 år) ville så gärna ha Twilight-böckerna så jag beställde de 3 första till henne och paketet kom idag:

Hon sa att hon kunde betala dem för egna pengar men jag sa att det behövde hon inte alls göra 🙂 . Böcker köper jag gärna till mina barn, det behöver de inte betala med sina egna pengar! Twilight-böckerna kostade bara 89,-/styck (inbundna) på cdon.com – billigt, tyckte jag. Nu såg jag att på Bokus’ rea kan man köpa alla 3 för totalt 169,- men det tänker jag inte låtsas om att jag har sett… Fjärde boken var än så länge lite dyrare så den väntar vi med att köpa 😉 . Nåja, hon har ju att läsa ett tag framöver. Jag hoppas hon kommer att gilla dem. De är tjockare än jag trodde men hon gillar ju att läsa och blev inte avskräckt av tjockleken på böckerna 🙂 . Hon har redan börjat på den första. Sen tänker jag läsa dem också. Inte alls den sortens böcker som jag brukar läsa, men jag är nyfiken på dessa böcker som ”alla” verkar vara så fascinerade av.

Samtidigt som jag beställde Twilight-böckerna så råkade det slinka med ett par böcker till mej själv också:

Änglalik och Kretsen av Veronica von Schenck. Jag tror och hoppas att det här är böcker helt i min smak!

3 thoughts on “Paket från cdon.com

  1. Jag hoppas att Ludden också blir en läsare och då ska jag gladeligen köpa böcker till honom. I alla fall vill jag också läsa Veronica von Schencks böcker men stod precis och kollade i hyllan på alla mina olästa böcker. Det är ett sånt jobbigt lyxproblem. Men som tur är har jag ett oinlöst presentkort på Akademibokhandeln så några böcker kommer jag köpa på bokrean här.

  2. Cissi:
    Trevligt lyxproblem med alltför många olästa böcker i bokhyllan 🙂 .
    Du får berätta sen vilka böcker du köpte för presentkortet!
    Det är kul att köpa böcker till barnen! Emmy läser mycket och Ida är också på gång. Hon läser flytande men läser helst högt för någon istället för att läsa tyst för sej själv. Men nu läser hon för sej själv ibland på kvällarna.

    Hellre barfota än boklös:
    Det låter bra! 🙂

Kommentera

