Överraskningspaket

Jag hade födelsedag igår, och titta vad jag fick av min vän Cissi som har bokbloggen Bokstunder:

Cissi hade lagt på minnet att jag hade nämnt vid nåt tillfälle att jag aldrig får böcker i födelsedagspresent, så hon tyckte det var på tiden att jag fick ett bokpaket! Och vet ni vad? Cissi och jag har aldrig träffats i verkligheten, vi är ”bara” internetvänner – och det är inte så ”bara” minsann. Tänk, vilka underbara vänner man kan få tack vare nätet! Jag blev jätteglad och överraskad över detta paket, och boken har jag redan börjat läsa 🙂 .

7 thoughts on “Överraskningspaket

  1. Cissi är bra hon! Hon var min hemliga bokvän vid ett byte en gång och hade verkligen komponerat ihop fina paket. Så omtänksamt av henne att komma ihåg din födelsedag och vad du önskade dig! Hoppas boken är bra och grattis i efterskott (?)!

Kommentera

