Lycka är…

…en alldeles ny bokhylla, redo att fyllas med böcker:

Vi hittade plats för nya bokhyllan uppe på övrevåningen, efter att ha slängt ut lite diverse jox och flyttat om lite.

Nu kanske jag kan få ordning på böckerna i bokhyllorna på nedrevåningen som ser ut så här:

Överfullt.

Och jo, efter lite kånkande och bärande och ordnande så står nu böckerna i fina rader i mina bokhyllor:

Och nya bokhyllan uppe – ja, den blev nästan full den med:

Jag som trodde att jag skulle få massor med tomma hyllor, men himla mycket utrymme blev det ju inte över att fylla med kommande inköp… Men men, det är ett senare problem – vi hittar säkert plats nånstans för ännu en ny bokhylla när det blir aktuellt 😀 .

7 thoughts on “Lycka är…

  1. Tänk vad skönt det är när man får ordning på grejerna. Själv skulle jag behöva köra en storstädning i mina bokhyllor. Ställa saker i bra ordning (igen) och damma igenom allt. Men det får bli en annan dag. Idag ska jag lata mig med gott samvete 🙂

  2. Cissi:
    Har du inte snart födelsedag…? 😀

    Pia:
    Jag fick det också dammat nu, och en ny fin ordning förstås, så jag känner mej nöjd 🙂 .
    Hoppas du har haft en skön lat dag 🙂 .

Kommentera

