Lite nytt i bokhyllan

Inhandlat på sistone:

*Tre sekunder av Roslund & Hellström – Oj, vad tjock den är 🙂 .

*Mörkrets alla färger av Peter Robinson – Den läser jag just nu.

*Bad boy av Peter Robinson.

*Vinbär och vemod av Ewa Swedenmark & Annica Wennström – Andra delen om familjen kring La Stella. Första boken, Smultron och svek, fick jag av Cissi i födelsedagspresent. Nr tre och fyra i serien, Hallon och hat samt Lingon och lust, finns ännu inte utgivna i pocket – jag läste på Bärbloggen att det är nåt strul, förlaget vägrar ge ut dem i pocket men författarna hoppas få rättigheterna tillbaka så att de kan ge ut även del tre och fyra i billighetsupplaga, precis som första och andra boken. Själv köper jag mycket inbundet, men om jag får första boken i en serie i pocket så vill jag även ha de följande böckerna i samma format så det ska se snyggt ut i bokhyllan 😀 . Så jag väntar och ser om trean och fyran också kommer i pocket så småningom.

*Vackra lögner av Lisa Unger.

4 thoughts on “Lite nytt i bokhyllan

  1. Vilken härlig hög! En av dem har jag läst (Vinbär och vemod) och Tre sekunder har jag lyssnat på. Mörkrets alla färger har jag gett till mamma tidigare i present och Bad Boy kom idag till postens utlämningsställe för att ges till mamma. Lisa Unger är en ny bekantskap för mig så det blir spännande att se vad du tycker om den.

  2. Cissi:
    Gillade första La Stella-boken som jag fick av dej, och tänker definitivt läsa dem alla så småningom. Hoppas trean och fyran också kommer i pocket – om inte så tänker jag införskaffa dem ändå 🙂 .
    Din mamma gillar Peter Robinson? Gör jag med 😀 .
    Jag har inte heller läst Lisa Unger, men den här boken verkar bra. Finns en uppföljare också, ”Inte hela sanningen” heter den.

  3. Snowflake:
    Jag märkte också att jag låg efter när jag såg att Bad boy hade kommit ut och jag insåg att jag inte hade läst (eller ens införskaffat) Mörkrets alla färger än 🙂 .

Kommentera

