Mitt första läsex!

Titta vad jag har fått!

Ett läsex av boken Offerrit skriven av Johannes Källström, från Massolit förlag. Vad glad jag blev! 

Johannes Källström är ingen författare jag hört talas om, så det ska bli spännande att läsa den här boken. Det här är visst hans andra bok – den första heter Mörkersikt. Egentligen borde jag väl läsa den först eftersom jag gillar att läsa böcker i rätt ordning (de verkar handla om samma polis), så kanske jag införskaffar den innan jag tar itu med Offerrit. Böckerna verkar lite ruggiga, men förhoppningsvis inte alltför läskiga för mej…

Malin på Massolit förlag skriver:  ”Du är inte tvingad att skriva något, det står dig fritt, men om du vill plita ned några ord på bloggen, ris eller ros, båda är välkommet, blir vi hemskt glada!”. Och självklart kommer jag att skriva vad jag tyckte om boken när jag läst den!🙂

8 thoughts on “Mitt första läsex!

  1. Jag har också fått den från förlaget, som så många andra bloggare. Det verkar vara en mycket spännande bok. Får se vem av oss alla bloggare som läser den först.😉

  2. Jag har också fått den men jag är säker på att jag inte är den som kommer att publicera recensionen först av alla då jag har så många böcker som står före i kön🙂

    Skall dock bli kul att se om det kommer att finns lika många delade åsikter om boken som antalet bloggare som har fått boken (eller som har fått tag på boken på annat sätt).

  3. Cissi:
    Jo, jag skulle också få nån av Stefan Tegenfalk men den kanske kommer senare. Gratis böcker tackar man ju inte nej till🙂 .

    Annika:
    Jag har redan läst en recension av Offerrit på nån bokblogg, och det var både lite ris och lite ros. Ska bli kul att läsa den och se om man gillar den, men även för min del finns det andra böcker som står före i läskön.

Kommentera

