Inga julklappsböcker

Nej, jag fick inga julklappsböcker i år heller. Och nej, jag är inte besviken. Jag hade inte förväntat mej böcker i julklapp eftersom jag aldrig får det. Käre maken är ingen bokköpare och det är helt okej med mej – jag älskar honom ändå😉 . Och hur som helst så är jag helt nöjd med att köpa böcker till mej själv – när jag känner för det och när plånboken tillåter, oavsett om det är jul eller födelsedag eller en helt vanlig onsdag i mars. Och därför klickade jag hem några böcker till mej själv från cdon.com häromdan:

Askungar – Kristina Ohlsson

Tusenskönor – Kristina Ohlsson

Iskallt budskap – Kitty Sewell

Min allra bästa vän – Laura Wilson

Böckerna var nedsatta och dessutom fick jag 50 kr rabatt, så det blev inte dyrt😀 .

4 thoughts on “Inga julklappsböcker

  1. MalcolmLittle:
    Vad tråkigt😦 . Hade jag önskat mej böcker men inte fått några så hade jag också blivit besviken. Men eftersom jag vet att maken aldrig köper böcker (och han är den enda jag får julklappar av) så har jag för länge sen slutat önska mej det. Men jag fick det jag önskade mej i julklapp så jag är nöjd – och bokinköpen tar jag som sagt hand om själv🙂 . Hoppas du blev nöjd med dina egna inköp från Adlibris i alla fall🙂 .

Kommentera

