Höstlov

Nej, det är tyvärr inte jag som har höstlov, jag måste jobba och slita hela veckan precis som vanligt. Däremot har våra döttrar höstlov och det är klart  att jag är lite avundsjuk…🙂. 9-åringen kommer förmodligen att ha fullt upp med att hänga med kompisar, medan 11-åringen har planerat in en hel del läsning. Fusk, fusk, fusk, jag vill också ha höstlov och få tillbringa dagarna med att läsa en massa!🙂

One thought on “Höstlov

  1. sv: Helt rätt, den är så bra så att man får inte missa den. Dock så är dem där läs-listorna otroligt långa tror aldrig att min kommer att vara tom speciellt inte nu när jag har börjat läsa massa bokbloggar så hittar man ännu fler man vill läsa!

Kommentera

