Bokbloggare är ett vänligt släkte (tack Vicke!)

Vilka fantastiskt snälla människor det finns därute i bokbloggsvärlden! När jag kom hem i fredags så hade jag fått ett paket på posten, innehållande en bok. Avsändare var Vicke och boken var denna:

Hon skickade den till mej för att jag hade kommenterat ett inlägg i hennes blogg där hon recenserade den här boken, jag skrev att jag inte hade läst något av Kristina Appelqvist men gärna ville göra det. Omtänksamma Vicke skickade boken till mej några dagar senare (och det är inte första gången heller, jag fick även Mikael Nyqvists bok När barnet lagt sej av henne efter att hon hade läst den). Tack så mycket, snälla Vicke!! Själv har jag väldigt svårt att skiljas från mina böcker, jag vill inte ge bort dem…

Liv i överflöd är tredje boken av Kristina Appelqvist i serien om kriminalkommissarie Filip Alexandersson och rektor Emma Lundgren. De två första heter Den svarta löparen och Den som törstar. Jag vill ju gärna läsa böcker i en serie i rätt ordning så nu får jag se till att skaffa de två första – det här är väl en alldeles utmärkt ursäkt att få shoppa böcker, eller hur?😀

3 thoughts on “Bokbloggare är ett vänligt släkte (tack Vicke!)

Kommentera

