Award x 3

Jag har ju glömt att berätta att jag har fått inte mindre än tre stycken Liebster Blog Awards under de senaste veckorna, av Cissi, Boklusen och Boktok73.Tack så jättemycket! Jag tycker själv att min blogg är ganska anspråkslös  jämfört med många andra bokbloggar och ofta kan det gå många dagar mellan mina inlägg, så jag blir verkligen glad över att få veta att folk läser och uppskattar min blogg!

Jag hoppar över att skicka awarden vidare eftersom den redan har snurrat bland bokbloggarna ett bra tag – om det är någon som ännu inte har fått den så får ni den av mej nu🙂.

Kommentera

