Trött

Jag är säkert inte den enda som är trött idag. Men min trötthet beror inte på alltför hårt nyårsfestande. Min trötthet beror på att när jag gick och la mej efter alla nyårsfyrverkerier efter midnatt så låg jag och läste Paganinikontraktet ända tills jag hade läst ut den – och då var klockan 02.50. Helt galet för en kvällstrött boksnok som jag. Men jag kunde inte släppa den förrän sista sidan var utläst, och dagens dåsiga tillstånd får jag lov att stå ut med🙂.

Gott Nytt År på er, bokvänner!

2 thoughts on “Trött

Kommentera

