Beställt på bokrea

Jag förhandsbeställde några reaböcker från Adlibris och i bekräftelsemejlet jag fick stod det att böckerna skickas ut den 21 februari – så att man ska få dem lagom tills bokrean officiellt börjar, antar jag. Men döm om min förvåning när jag fick ett sms från Posten redan den 13 februari att mitt paket från Adlibris hade kommit! Konstigt, va? Jag hämtade dock inte ut det förrän i fredags. Här är böckerna jag köpte:

Janusstenen – Elly Griffiths

Flickan i floden – Stephen Booth

Dödsbud – Mark Billingham (inte rea)

Tjockare än vatten – Mark Billingham

Mamma, pappa, barn – Carin Gerhardsen (har redan läst, men vill äga)

Vyssan lull – Carin Gerhardsen (har redan läst, men vill äga)

  Alltför nära – Linwood Barclay

Radhusdisco – Morgan Larsson

Niceville – Kathryn Stockett

Jag är nöjd och vet att jag har mycket bra läsning framför mej, men jag är ganska säker på att jag kommer att köpa fler bokreaböcker :-).

8 thoughts on “Beställt på bokrea

    • Emma:
      Nej, nu är det inte länge kvar. Fast när jag beställde böckerna kändes det som att det var länge kvar, så det var en positiv överraskning att de dök upp bra mycket tidigare :-). Måste ha blivit en miss av nåt slag, kanske för att jag också beställde en bok som inte var på rea?

  1. Vilket härligt paket! Tänk att det nästan känns som julafton när man får en sån leverans (trots att man själv betalar räkningen). Jag har beställt från både Adlibris och CDon och ser fram emot leveranserna i veckan.

Kommentera

