Tre nya

Jag är med i två bokklubbar – Bonniers Bokklubb och Månadens Bok. Det är inte ofta jag köper böcker därifrån men jag gillar att bläddra i deras medlemstidningar och nån gång då och då blir det ett bokköp. Nu reade Månadens Bok ut lite böcker och då passade jag på – jag köpte tre böcker för 100 kr + frakt, så totalt 135 kr för tre inbundna böcker. Billigt!

DSCN4746

Onda avsikter – C.J. Box
I havet finns så många stora fiskar – Sara Lövestam
Godnatt, finaste – Dorothy Koomson

 

Någon som har läst någon av dem?

9 thoughts on “Tre nya

Kommentera

