Vill ha!

Åh, nu finns det återigen ett helt gäng böcker som jag vill ha! Några kom ut för ett bra tag sen men jag har inte hunnit införskaffa dem än, men de flesta är alldeles färska och finns inte ens att köpa än utan kommer ut inom de närmaste veckorna.

villhaböcker

 

En orolig grav – Elly Griffiths
Innan du dog – Camilla Grebe & Åsa Träff
Mannen utan hjärta – Camilla Grebe & Åsa Träff
Den stora matchen – Arnaldur Indridason
Lyckliga gatan – Liza Marklund
Rörgast – Johan Theorin
Vindsjälar – Mons Kallentoft
Svara om du hör mig – Ninni Schulman
Stenhjärtat – Katarina Wennstam

6 thoughts on “Vill ha!

  1. Åh, många härliga böcker! Av dessa ser jag väldigt mycket fram emot Den stora matchen av Arnaldur Indridason och Vindsjälar av Mons Kallentoft. Jag hade även sett fram emot Elly Griffiths bok om jag inte precis läst den😀.

    • Cissi:
      Lista och bekännelse av två olika Cissi (en annan Cissi här ovan), trevligt🙂. Har läst din bekännelse och känner igen en del som skulle passa in även på mej🙂. Ska klura lite på en egen bekännelse, kan ta några dar men det verkar kul så jag ska nog komma på nåt!

Kommentera

