Födelsedag!

Idag är det min födelsedag och jag fick ett paket av alltid lika omtänksamma Cissi med bloggen Bokstunder! Spännande som alltid att se vad som fanns i den gröna påsen🙂.

DSC_2796

Utsuddade spår av Dror Mishani – det ska bli riktigt intressant att läsa en kriminalroman som utspelar sej i Israel! Jag tillbringade en sommar på kibbutz i Israel för 20 år sen så även det gör att boken känns lockande, att jag faktiskt har varit i Israel och t.o.m i Tel Aviv där boken visst utspelar sej. Ett riktigt bra val av bok, Cissi – tack så jättemycket och jag ser fram emot att läsa den!
Och det var inte bara en bok jag fick utan även lite annat trevligt smått och gott🙂.

10 thoughts on “Födelsedag!

  1. Grattis igen! Och vad kul att den blev lyckad. Karro ville att jag skulle behålla den eftersom hon tyckte den verkade bra. Men nu får du kontrolläsa den först och sen berätta om den var bra😀.

    • Boklusen:
      Tack! Det har blivit något av en tradition att vi skickar böcker till varann när vi fyller år. Det var Cissi som började efter att jag nämnt att jag aldrig får böcker i present – den gången blev jag så glad och överraskad så jag blev gråtfärdig🙂. Sen har vi fortsatt🙂.

Kommentera

