Nytt i bokhyllan

Några nya böcker har hittat hem till min bokhylla:

Kopia av DSC_3639

Du går inte ensam – Mari Jungstedt
Svarta korpar över Villette – Ingrid Hedström
En orolig grav – Elly Griffiths
Jag heter inte Miriam – Majgull Axelsson
Kreativ fotografering – Markus Wäger

Jag tror alla dessa får följa med mej till Finland på semester i sommar (utom kanske boken om fotografering, den köpte jag för att ha att bläddra i lite då och då – jag gillar att få nya tips på hur man tar bättre bilder).

För övrigt så läser och läser jag men har inte tid att blogga om de böcker jag läser – ska försöka ta mej tid i helgen!

4 thoughts on “Nytt i bokhyllan

  1. Åh, jag är så sugen på att köpa lite böcker men vet ju att jag egentligen har mer än nog oläst hemma. Dessutom finns det ett gäng böcker på biblioteket som jag också gärna läser. Men det är nu något speciellt med få hem den där högen och sen bara välja och vraka!

    • Cissi:
      Jag har inte så där supermånga olästa böcker liggande härhemma, även om det är några stycken. Skadar inte att fylla på med lite nya😉. Och böcker är så svåra att motstå…

Kommentera

