Några nya

Jag beställde några böcker från Bokus, det stod att de skulle levereras inom 1-3 dagar så det kändes lugnt, jag var säker på att hinna få dem innan vi åker på semester nästa vecka på tisdag och är borta i en månad. Men så kom ett mail efter några dagar där det stod att leveransen blivit försenad, vilket gjorde mej stressad… Tack och lov kom böckerna igår, puh!🙂

Kopia av DSC_4776

Död och begraven – Stephen Booth
Marconi Park – Åke Edwardson
Betraktaren – Belinda Bauer
Tjockare än vatten – Carin Gerhardsen

(plus tre böcker till 14-åringen)

6 thoughts on “Några nya

    • Monika:
      De får följa med på semestern – utom Stephen Booth. Håller på att beta av hans böcker och läser just nu bok nr 7, tror att det här är nr 12 så jag har några böcker kvar till den🙂.

  1. Jag har ju inte tilltalats av Belinda Bauers tidigare böcker men den här låter rätt intressant. Bara den inte har den där krypande obehagliga känslan över sig… Jag får se hur du skriver om den sen🙂.

Kommentera

